mandag, februar 23

puppeytwins


Heisann.
Sa jo jeg skulle prøve å få skrivd noe fornuftig her, so here we go!

Flyturen ned gikk kjempe bra. Vi traff fire menn som skulle på akkurat samme tur, så vi holdt følge med dem. (Kjenninger av stefaren til Kristine) Tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv egentlig. Men samma det. Vi kom ned hit rundt seks,amerikansk tid, og da hadde vi reist i ca 22 timer, så etter en fyyyldig pizza var det rett i sengs.

Fredag skulle vi egentlig på stranda, men det var 14 grader, så vi dro på shopping istedenfor. Ble litt tøy og noen tusen svidd av, men det gjør ikke noe!
Lørdag våknet vi tidlig, fortsatt kaldt, så vi tok båten til en "lake", kjørte rundt å så etter alligatorer, og maaan, det var freaky! Var vel 1 m unna de før de spratt i vannet:-D FUN!
Ellers har vi spilt guitar hero, american idol og nintendo wii, jeg og Kristine har spilt litt fotball i gata og idag(siden Kristine fylte 16 idag) har vi kjørt bil rundt i gata! Sånn STOOOOR bil:-D

I morgen reiser vi til bahamas og paradise island for fire dager. Det kommer til å være helt ubeskrivelig, så google paradise island og nyt! :-D
Men jeg legger meg nå, Kristine sover som en baby rett ved siden av, klokka er ti over elleve amerikansk tid og vi skal opp tidlig i morgen!

Håper alle har det flott hjemme! Savner dere alle <3 style="color: rgb(204, 51, 204);" size="5">Sneiks on a plane!!

/Thea

6 kommentarer:

hello, sa...

sinnsykt heldig dere er!
håper dere har det fint :-D

Lotte sa...

ååh, misunner dere!

Anonym sa...

Dere er så heldige, med shopping og sight-seeing!
jeg savner dere <3
kos dere masse!

Anonym sa...

så bra :D årh, savner begge to. ja, jeg skal trene som en gal, thea! haha. håper dere har masse FUN. i l u <3

Anonym sa...

Åårh paradise island !
Du aner ikke hvor mye jeg misunner dere :)))

Anonym sa...

THEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miss u terribly!!!...my own sunshinegirrl!!
now i presume your english will be perrrrfect?
Looking forward to saturday, when you will be home again!!!!
listen to snow patrol every day....