onsdag, februar 11

Bitte lille Vilde

Av og til er det gøy å være lav, som i dag når jeg ikke trengte å stå på tå for å hente posten.
eller når jeg spiller håndball og løper under beina på folk.
Men av og til ønsket jeg at jeg var høy!
jeg liker ikke å snakke opp over, det gjør vondt i nakken.
Bruke masse spenst for å komme over forsvarerene for å skyte.
stå på tå hele tiden.
bli sett ned på, når folk sier de ser ned på meg.

men det er positive ting med det og.
jeg kan komme inn hvor som helst som barn, som på bussen eller fornøyelses parker.
men på den andre siden, ikke gøy å bli tatt som en mindreåring.
liten å kjapp er jeg, i steden for stor og treg.
muskler i tærene får jeg jo.
velge å vrake gutter, for alle er som regel høyere en meg.
kan kjøpe barne klær, få rabatter hos søster på røff og tøff.

Men tenk hvor rar jeg ville sett ut vis jeg skulle vær 2 meter høy,
ikke særlig kledelig tror jeg.
så i bunnen og grunnen er det sånne dager som,
minner meg på hvor praktisk det kan være å være lav : D




I dag er det enda en kamp for 4. div. Skal spille mot Otra.
Vi trener oss opp til postenserien til helgen,
vi har hjemme runde!
så de som er i Kristiansand i helgen,
må virkelig ta seg en tur innom oddernes hallen og ta en titt på oss : D
Love Vilde ♥

Ingen kommentarer: