lørdag, februar 7

Back in White

Nå er jeg ferdig med skrive sperre, å det skal Thea og bli !
jeg ble lei av å vente på marainne sitte fete innlegg,
så jeg måtte gjøre noe drastisk, og redde denne bloggen.
Jo det utenkelige, jeg skulle legge inn et innlegg : D
Det meg og Thea egentlig bruker all tiden våres på er å strikke sokker.
Det er vell egentlig skole og trening som tar all tiden,
og den lille tiden vi har igjen går til våre kjære venner eller soving.
Men nå skal jeg ( og Thea ) skvise inn mer tid til bloggen : D
I dag våknet jeg med mer snø på ballkongen ( okey da, en utslitt terrasse ). Det kan være ganske så fint med litt snø fall inni mellom.
Men egentlig hater jeg snø, det er kaldt og vått og det ender alltid opp med nok en slappsete vinter.
Hatet forsvinner sakte vekk skal jeg si deg.
Jeg var for første gang i mitt liv på hovden, det var ikke så ille som jeg trodde.
fjellet er ikke så "hatlig" som mamma vil ha det til.
Dermed fant jeg ut at jeg skulle stå på brett og for første gang i samme slengen.
dere tenker vell at det gikk rett vest. men neida, jeg var helt konge !
Jeg datt jo selfølgelig et par ganger , skal slutte å lyve, kanskje 50 ganger da.
det jeg prøver å si er at vinteren ikke er så ille alika vell.
det er noe jeg aldri trodde jeg kom til å si, men nå sier jeg det ! Så nå er det bare å ta på seg skiene og ut på tur. Nå dro jeg den kanskje litt langt, men ut i snøen i hvertfall : D
Thea, få på daten å si i det minste hei


Love Vilde ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

ENDELIIIIIIIIIIIIIG

Lotte sa...

så bra skrivesprerren har forsvunnet! :D :D